Fantastiskt!

Ja, fantastiskt må jag säga.
Jag, Jonas, som tidigare föraktat allt vad bloggar, facebook och communitys heter.

Nu sitter jag här och ägnar tid åt min BLOGG!?

Någonstans har någonting gått väldigt väldigt fel.


Den ultimata följdfrågan till detta lyder: Vem fasen ska läsa min blogg!?
Finns det någon i hela världen som vill veta hur jag lever mitt liv?

Idioter är ett folkslag som kommer nämnas vid flertalet gånger i min blogg, förutsatt att jag inte blir bortcensurerad och bortglömd inom bråkdelen av en sekund.

Bloggen i sig kommer inte vara något tappert försök att manipulera folk till att tycka som mig.
Den kommer inte heller ändra sig nämnvärt mycket för att du kanske vill det.

Fanskapet kommer finnas här, och helt enkelt spegla min vardag, förutsatt att min vardag är så pass händelselös att jag får tid till att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0