Tillfälligt avbrott.

Mitt senaste blogginlägg är daterat: 2008-08-29 @ 01:36:02.
GRATTIS JONAS!

Ett smärre uppehåll i bloggandet är väl inget att sura över?

Nu borde jag ha massvis att skriva om, eftersom bloggen varit stendöd i nästan fem månader.
Dock vet jag inte riktigt vart jag ska börja.

Under bloggavbrottet har jag hunnit med att fylla år, renovera hemma, fira jul, fira nyår, ätaskitasova osv..
Med andra ord, inte så jävla mycket under den långa tiden.
Jag har fan inte självdiciplin nog att sätta mig här dagligen och berätta om mitt liv och min vardag.

På tal om självdiciplin;
Från och med igår är jag en hälsosam människa.
-Röker inte
-Snusar inte
-Äter inte
-Dricker inte
-Motionerar inte

Ja, motion är jävligt ohälsosamt. Det känns i alla fall så när man är totalt otränad.
Och angående ätandet. Det är inte så att jag är anorektiker eller att jag hungerstrejkar.
Jag har än en gång satt igång med en Cambridgekur. Med kraftigt självplågeri ska jag få bort de överflödiga kilona.
Det värsta är ju att mat är så förbannat gott. Speciellt fet och onyttig mat.
Och whisky... Skotsk single malt... Islay.
Nåväl, vill man vara fin får man dricka vin. (Nej, inte ens det. Inte ens frukt. Inget annat än pulversoppor och vatten.)


Sist, men inte minst vill jag berätta att jag har utsett månadens kandidat till utmärkelsen "Årets rövhål 2009".
Denna månad går detta till alla religiösa jävla sekter och extremister.
-Grattis, era jävla idioter. Må ni hemsökas av edra egenhändigt påhittade satansgestalter!


Das war alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0