04:XX - Zzzz...

Klockan är 04:19, och jag har precis käkat frukost.
Fast den här tiden på dygnet vet jag väl inte om det klassas som frukost eller bara jävligt sen kvällsmat?
Börjar jobba 05:00, och kämpar för fullt med att hålla mig vaken.
Jag trevar runt som en zombie, då jag bara sovit drygt 2-3 timmar i natt. Känns ju ruskigt bra, när man har ett arbete som klassas som "säkerhetstjänst". Urk.

Ikväll är jag och Mikaela bjudna på Annelis 40-årsfest. Känns inte som att jag kommer dricka något.
I alla fall inte om jag inte sover middag efter jobbet.

04:27, och dags att åka.
Godnatt / Godmorgon beroende på dygnsrytm!

Kommentarer
Postat av: Oskari

Hur gick det med laxfisket? Vad gör du på jobbet?



Ta en bild och föklara mer, du och valfi vän kann få chansen att åka till Ibiza.

2008-08-26 @ 16:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0